Terve!

I dag har jeg begynt på skolen igjen. Det har vært mest taler, vi begynner hvert år med kaffe og vinerbrød til alle.
Da jeg kom bort på skolen, til det bygget der jeg har verksted og klasserom, kom det en jente bort til meg og sa "Excuse me, but weren't you at TAIK last year? There is something familiar with your face." Og så var det jaggumeg ei jente fra TAIK som skulle gå på Khib. Akkurat det er ikke jaggumeg kanskje, men mer jaggu at hun kjente meg igjen, for det er jo 1600 studenter på TAIK. Jeg tror kanskje hun kjente igjen brillene mine.
Men det var veldig fint uansett, var det jeg skulle si, for da blir det myk overgang.

Nå har vi akkurat vært og fått nøylene til der vi skal bo, jeg gleder meg som en unge. Eller hund? Jeg gleder meg som en hund? Jeg gleder meg som et egg? Nei, det er man klar til.
Ok, jeg gleder meg som en blå ballong, jeg tror det blir strålende.
Strålende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er som en unge. Hvor på Møhlenpris er det dere skal bo? Jeg har jo halve søskenflokken min boende i Welhavensgate. Finfint område:)

frk. Figenschou sa...

glad som en unge!

Vi er ikke så langt fra welhaven, vi er zetlitz.

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...