skavise

pakkepakkepakee

hvis man jobber for lenge med en eske, glemmer man hva som egentlig er i den og må begynne på nytt

men hvis man bare fyller esker til de er fulle uten take på innhold, får du krydder, dvd-er, og sommerkjolene i samme eske.
men hvis man bare vil ha skolesaker i en eske, blir den kanskje ikke full før man har glemt akkurat hvilke skolesaker som er i

merking av typen "lange" er ikke populært. (tau, ledninger, ladere, belter og en pakke spaghetti)
man må samarbeide så alle skjønner hva som er i.
("flate": dvd, cd, fruktfat, sandaler. Også underkjent)

jeg får angst av å tenke på verkstedet for der har jeg ikke startet, hjelphjelphjelp

norlines kommer på tirsdag

før det skal vi ha schnapsefest for å tømme flaskene så vi kan kaste dem med bedre samvittighet. (Jeg har pakket ned schnapseglassene for lenge siden. Pappkopper.) Når folk er glade spør vi om de kan komme å hjelpe til på tirsdag. Og prøver å få folk til å ta med seg litt møbler hjem når de går.

men verkstedet, hjelphjelphjelp

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha, kan bli litt av en overraskelse hva som finnes i sånne esker. I "runde" ligger en ost, pessar og porselenstallerkener. Bra plan for rydding i barskapet og dugnadsverving.

frk. Figenschou sa...

"fra hylla" er logisk merking for meg, ikke for the Stig. Vi finner ut av det.

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...