nattens liste

Åkei, det går litt tregt med lappegnagingen. Det er litt travelt nemlig, så det er jo et godt tegn.
Men aldri for travelt for å bekymre seg. I natt lå jeg våken og bekymret meg til klokken to. I listeform. Helt sant.



Dette er det jeg bekymrer meg over:

-Penger
og for øyeblikket helt unødvendig. Men jeg bekymrer meg over at det kan komme til å bli et problem

-At jeg ikke er sosial nok
vet ikke helt hva som er problemet med dette. jeg trives godt i eget selvskap men det ligger liksom og gnager at det er feil, man må være mer med på saker

-At noen jeg er glad i skal dø
konstant

-Tannlegen
men der var jeg i dag og det gikk som vanlig bra. figenschouer har så fine tenner, ifølge Fruen fra Havet (bestemora til the Stig.) det var hennes første kommentar da the Stig skulle forklare hvem jeg var.
og tannlegen min sender meg en sms dagen før, får aldri noe kort i posten eller sånt mas, så det blir toppen 24 timer med gruing og bekymrer. nå er det et år til neste gang

-At jeg bekymrer meg for mye
faktisk. jeg tok ikke denne inn som et artig retorisk poeng

-Noe med kjeven min
som jeg tror er et resultat av alle punktene over




1 kommentar:

fru Storlien sa...

Hehe, omtrent som min liste. I tillegg pleier jeg å tenke på hva andre egentlig synes om meg. Det er gjerne litt utpå natta. Og det hjelper defintivt ikke på nattesøvnen.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...