Jaha?

Fikk automatisk svarmail fra forsikringsselskapet i dag, de skal behandle klagen i løpet av fire uker. Og jeg bare HÆ? Da jeg sendte inn det opprinnelige kravet brukte de over et halvt år, og det var adskillig kortere og med færre vedlegg enn dette. Jeg hadde belaget meg på at det skulle ta MINST et halvt år denne gangen også. At jeg nærmest skulle ha glemt det hele når jeg fikk avslaget! Men nå kommer jeg jo til å bli gående og VENTE!
Dette synes jeg ikke noe om. Har man lagt opp til at man skal ha ræva dårlig kundebehandlig og være sein som et skohorn, så får man fader ullan holde seg til det!

Gnrgh.

I dag har jeg dessuten sagt fra meg et visningsvederlag. Jeg skal stille ut en plass og fikk nyss om at ikke alle skulle få betalt. Det var ikke store vederlaget, så det kostet ikke så mye å være prinsippfast (det kostet 1500 NOK å være prinsippfast, for å være nøyaktig) og jeg går og lurer på om pappa hadde syntes jeg hadde gjort rett, eller om han hadde syntes det var teit å kaste bort penger sånn der.
Når noen er død er det lett å alltid tenke at de ville vært stolt av deg, og pappa var jo min største fan, men han hadde da sannelig sine egne meninger også.
Jaja. Han er død, han, så jeg får leve med mine egne beslutninger. Denne lever jeg godt med. Det blir vel ikke Luksusfellen med det aller første. (-men om jeg fortsetter slik, derimot...)


Ingen kommentarer:

Jobber jobben.

Det som er litt dumt med å ha tapet igjen vinduene er at man ikke kan lufte når man for eksempel har fuget med glassfugemiddel. Da blir man ...