Her bor jeg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!!! Det va sprøtt! eller ikke. akkurat hadd lønsj og så den i dagbla og så tenkt eg at eg mått sei fra te deg. og det første som møt meg i bloggen din... ligg alltid et skritt foran, du. :-)

frk. Figenschou sa...

ja æ føle at når sækkepiping blir et kultfenomen å alle sitt på aldersheimen å skryt på sæ at dæm spilte sækkepipe da dæm va ong, så kan æ smile overlegent i skjægge.

Rållserau sa...

Sjekk ut Marihøna sin blogghistorie for dagen. (Marihøna er søsteren til kjæresten min). Jeg kom til å tenke på deg da jeg leste den, at du sikkert syntes det var løye. Kanskje fordi du har pleidd å kaste deg på folk, eller, jeg vet egentlig ikke hvorfor.

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...