Dataproblemer!

Jeg kjenner på meg at onsdagsbloggingen kommer til å gå som snurt.
Dataproblemer, du. Der har jeg jo alltid noe å by på.

Siden siste har jeg altså levert inn macverket til reperasjon. Æppel har som sånt selvmål at de skal reparere alt innlevert innen fem dager.
Vel, etter to uker var min maskin fremdeles til feilsøkning, men det synes jeg var forståelig, det var jo åttåførti forskjellige feil med den maskinen. Ikke fant den dvd-er og klank sa det i dvdbrenneren og ikke ville den våkne fra dvale og docken ble borte og det var striper på skjermen og plutselig kommer det opp beskjeder om at den ikke kunne bruke kameraet for det var opptatt i et annet program, selv om jeg verken hadde bedt om å få bruke kameraet eller hadde åpent noe annet program som brukte det. Og så videre.

Mandag fikk jeg beskjed om at de var ferdig med feilsøkningen, og at de ikke fant noe feil.

Jeg er så møkk lei. Nå begynner jeg nesten å tro at det kan ikke være tilfeldigheter dette her.
Men så tenker jeg, hvis det ikke er tilfeldigheter, hva er det da, og det kan jeg jo ikke svare på.
Alle svar på et sånt spørsmål blir bare tøv.

Men likevel. Helvete da, at man ikke skal kunne eie et elektronisk produkt som fungerer!

2 kommentarer:

A sa...

Hvor mange ganger har den macen vært på sykehuset nå?

frk. Figenschou sa...

bare innlagt en gang, men den har vært til healing hos dataekspertkompiser, og så har jeg reinnstallert harddiksen en gang etter pålegg fra æppl.
Det er alle pcene mine som har vært svingdørspasienter.

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...