men det er jo også

middnattsol, og ender som flyr høyt der oppe og skriker sin glede ut over himmelen, eller hva ender gjør, fugler er ikke så lett å forstå seg på, og jendor sin enorme glede over besteforeldrene, og latteren over onkels elekro&laksefirma, og et litt uventet men velkomment tilskudd til en bokproduksjon, og planleggingen av alt man skal KJØPE når man snart er i stockholm for nesten siste gang, og fjorårsmulter, og mange fine pinner som kom i forbindelse med en ørret, mmmm og, ja, sikkert mer,
men såklart fortsatt
litt for mye uoverskuelighet, og lysten til å MYYYRDE en slektning som våger å stille seg til doms over mine besøksprioriteringer, og dårlig samvittighet over prioriteringer, og det faktum at jeg knappest har hatt tid til å møte en eneste venn, så kom ikke her, satan, og jeg skjønner meg ikke på husprisene her, og det at absolutt alt skal bli så jævla mye dyrere når man flytter til gokk,
men i går var fjorden først mørkeblå og så stålgrå, og skodda lå over holmengrå, og skogen lukta bregner,
og jeg får slå meg til tåls med det.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...