da var vi her

Evakueringen er avsegstyrt. En viss matthet har innfunnet seg, ikke over valget av avnomadiseringen av tilværelsen, men som en følge av forflytningen, som til tross for alle forberedelser plutselig kom litt brått på og gjør at jeg sitter her og lurer på om kjøleskapet ble tømt. Det ble det, sier the Stig.
Men står det kanskje en flytteske på kjøkkenet, rommet der flyttefolkene har fått beskjed om å la alt stå? Siden hvitevarer følger med leiligheten i Sverige? Hvem vet.

Nå er vi iallefall her. Jendor kjenner seg muligens litt igjen, jeg tror det, men jeg har sendt støvlene med flyttelasset og nuvel, jeg går bare opp til et søskenbarn og låner et par, men jeg er ikke så godt planlagt som jeg trodde. Evakueringen ble ikke så godt gjennomført som planlagt.
Men nå tar vi en dag av gangen.
Forhåpentligvis finner vi oss en plass å bo snart også. Den dagen tar jeg av gangen så fort som mulig, helst.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...