Kommentår og hår

Det ser ut til at det funker å bruke en annen nettleser. Og så velge å kommentere anonymt. Da må man bruke 4-6 minutter på å klikke på bilder som inneholder biler for å bevise at man ikke er en robot, men hvis man virkelig, VIRKELIG vil, og er flink til å se forskjell på en kornete bil og en kornete ATV som kjører forbi i full fart på en motorvei langt unna, så går det altså.

Og så skal jeg legge ved et lettere anonymisert bilde av meg selv. Her har jeg vært hos frisøren. Til frisøren sa jeg OG TA BORT ALT DET DER BAK ØRENE, FOR DET STÅR BARE RETT UT! Og frisøren, neida, vi trenger ikke ta så mye, og jeg bare JO DET GJØR VI og hun bare neida, og hvem hadde rett?




Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...