stressnivå: medium minus

I går var jeg i den litt pussige middagen samtidig som jeg egentlig ville være hjemme og pakke for Tromsø for det hadde jeg ikke fått tid til for jeg måtte lage middag og bestille hoteller i Ivalo og kontakte folk i innland og utland, og dere vet når man, eller det vet jeg ikke om dere vet, men vet dere når man liksom bare er bestilt med fordi man er same, og man kjenner at man går lei? Litt sånn middag var det og jeg ville hjem og pakke. Men the Stig briljerte. Og jeg var stressa og bakpå helt til flyet gikk, og så var det greit. Nå sitter jeg på et hotell i Tromsø og skal være med på en type event som ikke helt er min greie, men det er greit. Jeg er her. Jeg gidder det jeg gidder. Jeg bor på hotell. Jeg gjør mitt beste og mitt beste er det jeg gidder, ikke A+. Og det er kake i spisesalen mellom tre og fem og jeg har slengt inn en søknad som en kunsthall ville jeg skulle slenge inn, snart skal jeg se på programmet og finne ut hvor det er meningen jeg skal være klokken seks. Så tar jeg det bit for bit til jeg skal hjem.
 
 

Ingen kommentarer:

wasserbecher vesikuppi cups of water

Jendor har fått vannkopper og det er selvsagt ikke særlig praktisk når man har mye å gjøre på jobb, og ikke kan gjøre det viktigste fra hjem...