puss puss

ikke akkurat bare "fhzzzzhmmm" å pusse det bordet med pussemaskin nei. Mer "øøØØrnnøøØØØrnØØØØØØØØrrRR-RRnnliiirumlaaaraumliirumlaaaaarumneidaneeeiidaneiineiineeiøøørn"
Fryktelig slitsomt men det hjalp godt på å skifte sandpapir på pussemaskinen hver gang jeg hadde bantes i fem minutter over at lakken plutselig satt så godt fast.
---Okei. Nå merker jeg faktsik selv at dette har blitt en veldig enspora blogg. Jeg gjør jo andre ting og. Fint vær, og folk, og ferie. Men jeg tror jeg blir litt opphengt i sånne langtidsprosjekter. Det blir litt som å ikke finne en penn man akkurat hadde eller ha et navn på tunga. Man kan ikke bare slutte å tenke på det.

Av en eller annen grunn er sparken enda ikke tørr.
Og bordet blir sånn gråblågrønn. Mer blå enn grønn, og forhåpentligvis ikke bare grå.
Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal få malt det uten at det blir fullt av knott.
Blande Anti Jaico i malinga? Sette en myggspiral under bordet? Male det mens det regner? Male det under vann?

Ingen kommentarer:

Blogger videre! Uten overskrift!

Om kvelden når jeg legger meg, begynner jeg å lage en liste over det jeg skal gjøre på jobb neste dag. Det høres kanskje lurt ut, men er str...