eh...ring ring?

Jeg har oppdaget noe litt mystisk på facebook. Om jeg åpner panelet meldinger, får jeg se meg selv med en grønn liten prikk. Hvilket vil si at jeg er pålogget. Øh, men det visste jeg jo. Ellers hadde jeg jo ikke kunnet åpne panelet meldinger. På facebookkontoen min.
Det er litt rart. Men det som er enda rarere er at jeg har en samtale pågående med meg selv. Den startet den åttende oktober, og etter det har jeg ringt meg selv et par ganger i uken. For å høre hvordan det går, antar jeg.

Sist gang jeg ringte meg var på søndag.
Det rare her er at det er fysisk umulig å ringe seg. Det finnes ingen knapp på chatvinduet for det.
Men jeg får det åpenbart til. Et par genger i uken.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...