videre

Jeg har egentlig fortsatt en SÅNN dag. Er det dette som kalles en tredagers?

Men snart er det helg. Da skal jeg pynte til jul. Jeg må bare finne en gren først som jeg kan henge i vinduet, akkurat som i fjor, som jeg kan henge julepynten på. Fortsrinnsvis en som det ikke plutselig kommer insekter ut av.
Eller så kan jeg jo ta inn enebærbusken min! Bare at jeg har muligens mer pynt enn busk. Og den er ikke så høy så det blir liksom masse julepynt nede ved gulvet...medmindre jeg stiller den på en krakk...men da har ikke gjestene noen steder å sitte...
Æh, det virker som om det blir nok å bruke helgen på iallefall.
Så gjør vi så når vi sleper rund på en enebærbusk, hitet og ditet.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Lykke til med alle disse pynte-valgene. Snart kan du pynte med en trusepose også, du er nemlig en av vinnerne i min tombola. Send meg navn og adresse, takk. elisabethsin(a)live.no

frk. Figenschou sa...

ja jeg så det! hurra! jeg tror nesten du har juksa for at jeg skulle bli i bedre hunør.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...