Ja sånn det måtte gå, dah! Takk til dere i etasjen over!

Det er nå bestemt at hver leilighet skal få seks vaskepass i måneden.
Som en konsekvens av at én leilighet booker opptil åtte vaskepass i uken. Det er 30 timer vasketid. Blir litt trangt om plassen for oss andre på de resterende passene.
Jeg som bor med Jendor Bæsjmaskin skulle ønske at dere i én leilighet bare kunne tatt litt hensyn til óss i alle andre leiligheter, uten at reguleringer skulle vært nødvendig, sånn at ikke jeg plutselig ikke kan vaske når jeg trenger det fordi Jendor har bæsjet mer enn regulert tilmålt vasketid tilsier.
Jeg er litt over middels irritert.

PS. Og i dag LUKTET jeg at dere gikk tur med hunden! Nede på gangstien! Og jeg bor i fjerde etasje! Gi den hunden et bad da for guds skyld!

3 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Hahahahaha, æ daue av latter!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kanskje de trengte all den vasketida til bikkja? Herlig blanding av bæsjelukt og hund i oppgangen, ingen som lager kryddertung mat?

frk. Figenschou sa...

Lukter litt kokt kål innimellom.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...