Sneen laver neeed

Den gjør det.
I går brukte vi noen timer på å spa og rake grusen ut av plenen, ikke alt, men å få vekk topplaget. Vi raka det ned på fortauet igjen, til noen skulende blikk fra forbipasserende, men halå, det er ikke MIN grus. Det er veivesenet sin og før tok de den med seg, nå legger de den i plena vår.
Men det er klart, litt sne blir med i prossessen, når man måker grusen ned og plenen delvis er dekt av sne.
I natt snedde det kanskje femten cm. Det laver fortsatt ned. Mai, altså, du er januar.
Uansett, gjett hvem som da kommer med snefreseren sin og drefser alt opp på plena mi igjen?







Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...