Gaiken

Jeg styrer fortsatt med innrammingen, to bilder er ødelagt og det er vel så ille som det blir når du sender noe til innramming. Men en stund så det ut til at det var fem ødelagte så det er ikke så ille som det kunne vært.
Det er selvsagt heller ikke så bra som det kunne vært.
Men alle kan gjøre feil. Det som spiller en rolle er hvordan man tar det derfra, og jeg synes alle har vært ganske konstruktive.
Nå blir det et forsikringsspørsmål, eller, et erstatningsspørsmål, og jeg aner at ikke alle kommer til å være like konstruktive da, men vi får se.
Jeg er iallefall ganske glad for at jeg har en utstilling å vise i morgen.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...