Her:

Jeg er i Kirkenes
Det er fint vær
Sneen er borte
Det kan se ut til at jeg har tatt meg fri fra jobb (jeg er der iallefall ikke enda)
Jeg har lyst å vaske vinduer
Det lå en fin pakke og ventet på meg, fra Stockholm
Jeg har fått lovnad om to stiklinger
Jeg orker ikke tenke på jobb nå
Men jeg gjør det bittelitt likevel
Jendor våknet i natt og sa Æ e veldig glad, at du kom, mamma!
Det er lus i barnehagen
Jeg har fått utsettelse på eu-kontrollen på pappa sin andre bil, som sto til avskilting uten at jeg visste det
Det er litt tungt at det er vår, for nå skulle det jo liksom begynne, nå skulle vi sette ut båten og begynne å gå tur på fjellet og krangle om båltenning
Det er ganske tungt at det er vår
Jeg har sett tomta vår for første gang, den har vært under sneen hittils
Jeg må ta noen jobbtelefoner, men det blir ikke i dag
Retteprogrammet som enten tilhører blogger eller datamaskinen men som bare slår inn når jeg blogger, setter konsekvent rød strek under ord der e etterfølger o. Noe. Noen. Doen. Moen. Rødt, rødt, rødt
Nå skal jeg gå og hente stiklinger
I finværet

Trenger ikke sommelua i dag.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...