Oppgitt.

Jeg er i Oslo. Stig&Twig er på hjemfart, det skulle jeg også ha vært.
Nå er det sånn at jeg har en utstilling oppe i Trondhjem, men det ble aldri helt bra med rammene og nå har vi en erstatningssak gående.
Så vi skal ikke jobbe mer sammen. For de er ikke flinke nok. Men jeg har fortsatt en utstilling til som skal rammes inn, og som de egentlig skulle ramme inn, og som jeg drasset med meg til Trondhjem, og som jeg nå har drasset med meg til Oslo istedet. På tirsdag skal jeg til et annet rammeverksted. Og SÅ skal jeg fly hjem.
Pengene flyr også, i dette prosjektet.
Fader ullan.

Og så må jeg hjem og tegne. For jeg måtte ta av utstilling nr to for å redde utstilling nr én.
Og jeg hadde innvilget meg en uke fri. Men det ble det ikke noe av. Så jeg er ikke så blid.
Nemlig.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...