Direkte kommunikasjon/ som om jeg bodde i Finland igjen

Jeg tenker at om du har kontor i en korridor...og henger lapper på alle bryterne i korridoren om at man IKKE!! må skru av lyset, det er bedrifter som har kontor i korridoren! og hver dag kroter på fler utropstegn og streker under ikke, og til slutt står og brøler i korridoren HVEM ER DET SOM SKRUR AV LYSET! HELVETTE! og det bare er én til som har kontor i den korridoren og denne har døra åpen når banning og roping foregår, så ønsker du å kommunisere med denne andre som har kontor i korridoren.
Men det er ikke jeg som skrur av lyset.
Det er tidsinnstilt.


Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...