Så sitter man her og hutrer

Det starta med at min fineste onkel Figenschou kom og fiksa noen elektriske greier i huset mitt i går, eller, visse greier var utenfor fiksbarhet, men en Pussig Kobling på badet fikk han retta opp i. Og så glemte både jeg og han å skru på varmen der igjen, så i morgest da vi sto opp, var det så kaldt på badet at Jendor måtte ligge under et badehånkle og skifte bleie.
Og på jobb har varmen sluttet å fungere, så det er ikke grusomt varmt akkurat.
Jeg lurer litt på om jeg skal gå hjem. Jeg har ei vifte, men jeg blir så sinnsykt døsig.

Men koselig er det. Med julebelysningen min. Koselig men kaldt.
Nå skal jeg muligens skrive noen søknader. For det er jo det man gjør.



Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...