Så jobbete her altså!

Avogtil bestemmer jeg meg for å være hjemme en dag. Det kan være mange grunner til det, hvis jeg skal ha et skypemøte for eksempel, for jeg har ikke nett på atelieret, eller bare fordi jeg har bestemt meg for å være litt mindre sliten og da kanskje en og annen fridag hjelper på det.
Og det slår ikke feil, er jeg hjemme, så dukker det en handtverker opp i hagen. Enten for å grave eller regne på tilbud eller lete etter slegger de satt igjen før snøen kom. Jeg føler liksom at jeg må gjemme meg da, krype under vinduene, så folk tror jeg har en ordentlig jobb som jeg tar alvorlig og går til, ikke sånn tullete kunstnerspire her ikke.
Men nå er det jo veldig mye hjemmekontorering, kom jeg på. Mange er hjemme. Så kanskje jeg kan inngå i den kategorien. I min immaginære variant av et fremmed menneskes hode.

3 kommentarer:

Lillesøsters dagbok sa...

Hei, du! Jeg kommenterer på et litt eldre innlegg sånn bare for å være litt ekstra hemmelig og anonym. :D

frk. Figenschou sa...

men jeg ser deg likevel!

Lillesøsters dagbok sa...

Betryggende! Følg meg gjerne igjen. :)

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...