Bloggeren blogger om sin balkonghage.

Jeg driver og tar livet av balkonghagen med mitt stockholmsfravær. (Har ikke balkong i Kirkenes. Der har vi veranda.)

Nå ser det plutselig sånn ut:

Ting kan tyde på at det har regnet litt i Stockholm i det siste.
Jeg vet ikke helt om dette kvalifiserer til å ha tatt livet av. De lever jo. Og vannstemorsblomster er kanskje noe trendy svenskt. Hva vet jeg. Jeg kan ikke huske å ha planta dem, men det må jeg visst ha gjort. Egentlig hadde jeg renska ut av den blomsterkassa da jeg var her sist (se råtten stilk til venstre) og hadde tenkt å kaste jorda også, vet ikke helt hvorfor jeg ikke gjorde det, men bra var jo det for nå har jeg plutselig fått en liten japansk hage her.
Bra jeg har lagt sånne dreneringskuler i bunnen da.

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Suverent, absolutt en ny trend.

Nick Muddyfoot sa...

Stemor is the New lotus!

Nick Muddyfoot sa...

Stemor is the New lotus!

frk. Figenschou sa...

det må kanskje bemerkes at samtidig som Stemor popper opp, driver de og henger opp julepynten i sentrum.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...