Den første er gratis (bortsett fra at jeg såklart betaler)

Jeg har vært hos sånn fysiopefft og fådd knadd opp de stive skuldrene mine. Som jeg ikke visste var verken stive eller årsaken til alskens problemer. Jeg mener, jeg er jo sånn vagt klar over at man egentlig skal kunne snu på hodet like langt begge veier osv, men jeg regner meg egentlig ikke selv for stiv i skuldrene før det gjør vondt å svelge.
Fysipefften regnet på en annen måte.
Så plutselig var jeg befridd fra en stivhet jeg ikke hadde lagt merke til, før nå som den var borte. Som en evig tilstedeværende, litt enerverende vifte som plutselig skrus av dere vet, og alle senker plutselig skuldrene.
Jeg og.
Aaaaahhhhhh......!

Men SÅ!
Ble jeg jo stiv i skuldrene igjen for det er jo tross alt en slags normaltilstand. Og faen så jævla irriterende det var da! Bare ååeh! Aueh!

Så nå må jeg tilbake til fysopeften.
Hm.

Litt som nesepray det der.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...