Superblogger eller språkløs?

Da jeg til min forskrekkelse oppdaget at jeg hadde forfattet nesten et helt innlegg om noe så spennende som økonomi, innså jeg at-
eller, ingenting innså jeg vel. Eller så innså jeg at denne bloggen går i hundene. Økonomi. Gjesp.

Alternativet er faktisk å skrive litt om interiør. Haha! Smartpanel, veggfornyer og helsparkling. Vi har jo kjøpt hus. Som er innkledd i fiskebensmønstret strietapet. Glassfiberstrie, nittitallets gave til menneskeheten. Og høreapparatfargede vegger i alle rom. Absolutt alle vegger. I absolutt alle rom.
Jeg ser nå på alternativer for det estetiske hjemmemiljøet. Det blir garanter ikke bilder.


I dag er vi alle syke. Vi har sett wheels on the bus på youtube kanskje seks tusen ganger. Det går utover den mentale helsen som snart henger seg på den fysiske i nedoverbakken her.


3 kommentarer:

suziluz sa...

Då bara måste jag tipsa dig om Biltemas väggförnyare. http://www.biltema.se/sv/Bygg/Farg-och-Fog/Ovrigt/Renoveringsvav-2000035453/
Vi använde den för att täcka över striehelvete i H:s gamla lägenhet, och det funkar kanonbra. Sparar mycket tid jämfört med att bredspackla och slipa, för den som inte i största allmänhet älskar att bredspackla och slipa.

frk. Figenschou sa...

Jaha! for vi var på en byggvarehandel og de var veldig lunkne til veggfornyere. Men de tjener jo mer på å anbefale smartpanel...
Var den enkel å bruke?

suziluz sa...

Japp. Det enda är att den är tung och lite klumpig, så det är bra att vara två när man sätter upp den. Och använd mycket lim. MYCKET lim. Annars var det en baggis.

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...