Ting som kommer til å bli mye bedre i det nye huset

-det kommer ikke til å være rotete overalt
-særlig på kjøkkenbenken kommer det aldri til å være rotete
-vi kommer til å lage vår egen yoghurt
-og bake brød, bare på rutinen, slenge noen brød til heving, bake dem ut, nesten uten å tenke på det
-ingenting kommer noengang til å gå ut på dato uten at vi får det med oss, for det er orden i kjøleskapet
-Jendor kommer til å sove hele natten og ikke stå opp sinnsykt tidlig
-dessuten er han pottetrent
-det kommer til å være orden i gangen
-jeg kommer plutselig til å bli sinnsykt effektiv på jobb
-den lille plastlommen med kvitteringer til regnskapet kommer plutselig til å dukke opp
-vi er aldri syke mer
-vi kommer til å være superhendte og ordne alt selv hele tiden
-og jeg får drivhus av gamle vinduer
-det kommer til å bli veldig artig å gjøre øvelsene jeg har fått av fysioterapeuten og jeg kommer til å gjøre dem med glede og glede meg til dem
-jeg kommer ikke til å sitte og steine foran datamaskinen men lese i interessante og faglig utviklende bøker på ettermiddagen
-kofta jeg har sydd på i over to år kommer til å bli ferdig

Bare helt av seg selv kommer dette til å skje. I tillegg kommer jeg til å slutte med den irriterende vanen å sette mellomrom på feil plass. De tkommer til åslutt eå skje. Og det blir også slutt å å skrive ikek, skulel og vilel 5 av 10 ganger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eller ikke.

frk. Figenschou sa...

Døh!

ALL VERDAS sa...

Som eg har meint lenge, frå fyrste dag, dette er ein fantastisk blogg! Det du listar opp kjem heilt sikkert til å skje! I allefall er lista di til inspirasjon! :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jepp. Og nye hus er helt støvfrie også. :-)

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...