Mandag, jobb

I dag er det så glatt at det er glatt med brodder. Jeg ser hvor folk har ramla, og går forsiktig, forsiktig på den knudrete, oversnødde isen.

I dag skal jeg fylle ut det som mangler på søknadene til politiet om å overta pappas våpen. Mine og diverse andres søknader, jeg fyller ut for alle, og så får vi se. De ligger hos politiet enda.
Men før eller siden, og det er før jeg mener, må jeg komme igang med egne ting og ikke bare gå på jobb for å utføre dagsverk for Dødsbo A/S.

Onkel ringte. Det er ting vi må ordne og ting som må samkoordineres. Vi stresse ikke, sa onkel. Jeg lo og sa at det pleide pappa også å si.
Men jeg stresser litt. Det gjør jeg jo.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...