Jeg må rette opp i en urettferdighet:

Jeg har etter kalaset med den siste rammemakeren skrevet hvem det er og vist bilder. Nå skal vi nå se hvordan det ender, men det virker som Brodins tar saken alvorlig. Bank i bord, vegger og staur, for det er lett å SI at man tar noe alvorlig. Jeg vil se at de følger det opp økonomisk.
Men jeg offentliggjorde aldri navnet på den første rammemakeren, som er Bakklandet Rammeverksted eller Bakklandet Ramme og Kunst. Aner ikke helt hvordan de forholder seg til saken. Eller, sjefen er taus.

Har man ropt B! så må A også nevnes. For den ene er ikke verre enn den andre, jeg var bare mer lei.

Fader Ullan jeg skulle gjerne brukt tiden min på noe annet en både A og B nå.
På A (katastrofen generert av Bakklandet Ramme og Kunst) har jeg en papirkonservator som går gjennom skadeomfanget for meg. Må følge opp fyren. Så må jeg sende et skriftlig krav til Trondheim som de allerede har avvist muntlig. Så må jeg krangle.
På rammeræl B må jeg avslutte utstillingen, returnere kunsten, og holde på raseriet og ikke gi opp.

Det er jo fint når en jobb genererer mer jobb. Men ikke på denne måten.



Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...