Og det er ikke første gang jeg har Neutral Color i oppvaskmaskinen heller

Hva tenkte du på da, kan man spørre, og svaret er at jeg tenkte at det var så mye forskjellig i oppvaskmaskina at jeg måtte huske å ta pulveret for farget tøy.
Hvordan fikk du det ut, spør man kanskje ikke, om man ikke tenker så langt, men jeg støvsugde det ut.

Jeg er alene hjemme, thestig&thetwig er på ferie, jeg pusser opp. Maler og sager og henger opp hyller og sliter meg helt ut. Det er sånn jeg slapper av, nemlig. Nå fikk jeg hengt opp hyller og verktøy og sortert spiker og det er så tilfredsstillende.
Men så er jeg ikke så god til å ta pauser i løpet av dagen, og da blir det klesvask i oppvaskmaskinen.  Ti milliarder turer opp og ned trapper for å hente ting som jeg glemmer hva er før jeg har kommet ned trappen. Går litt i overdrift. Det er jo greit at kroppen har funnet en måte å si ifra på, synes jeg. Ved hjelp av oppvaskmaskina, altså.
Nå skal jeg sette meg litt i kjellertrappa og de på at det er så fint og ryddig.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...