Ok, vi driter i ferien da.

Jeg er i totalt feriemodus nå, for jeg aner ikke hvilken dag det er. Ok, jeg aner, jeg tror det er onsdag kanskje.
Tirsdag, der ser du.

I dag, midt på sommeren, midt i fellesferien, fikk jeg nok et inkassovarsel fra Bakklandet Ramme og kunst. Men haha, jeg var hjemme. jeg så det, jeg svarte. Jeg var ikke på ferie. Ta den, Bakklandet ramme og kunst.
De har fortsatt ikke svart på mine henvendelser, de kommuniserer med inkassovarsel. Via et inkassobyrå denne gangen. Som jeg må kommunisere med, sende kopi av mailer med rammemaker, med kunsthall, med advokat, med forsikringsselskap, med osv. Farvel alt som ligner feriefølelse.
Purret like gjerne på Brodins mens jeg var i gang med å ødelegge ferien. Lurer på om jeg skal purre på Eika forsikring også, like gjerne først som sist.
Eller nei. LITT ferie må man ha. 3% ferie. For nå må jeg jo ta meg av svar og trusler fra Brodins og Inkassobyrå, når det kommer. 97% krigsmodus, 3% ferie.
Hu hei.


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...