MsFixIt

Skulle printe ut en god del bilder. Midt i side 17 ble plutselig alt blått.
Nå skal jeg spare dere for en lengre utlegning om bytte av program/bytte av utskriftsprogram/sjekk av fargeprofiler/sjekk av blekkpatroner/skru av og på/avinstallere og reinstallere drivere/ og et mindre magesår og etterhvert en kraftig irritasjon over all helvettes IT som aldri fungerer, men til slutt reparerte jeg den. Med ei saks. Som jeg skrapa hardt og sint nedi den gule blekkpatronen med.
Sånn.
Nå skriver den ut gult igjen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig kjent alt det der, bortsett frå det med saksa - at den faktisk fiksa saka...:-)

frk. Figenschou sa...

Jeg var kanskje også litt overrasket over den delen.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...