Nå også med hovler

Jeg vever med hovler. Det er ikke kjempelett, men det vanskeligste er å komme igang, og få styr på hovlene og hovletrioene. En trio med hovler heter forresten et hovlepar. Det er bare jeg som prøver å være tydelig.
(Hvis det sitter en veldig kritisk duojar der og leser og fnyser i skjegget så jada, det er utvunnet garn. Jeg orker ikke ta den lange historien om hvorfor. Det finnes en derfor.)
Det er litt artig dette med hovler. Litt som å lære å veve på nytt. Merker at alt det som var forvirrende for åtte år siden plutselig er forvirrende igjen.
I morgen blir det en tur til Vuonnamarkanat. Roadtrip. Gleder meg.



Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...