Åkeiåkei

Åkeiåkeiåkei

Jeg har avklart det med utvalg til rammemaker, og hytta, og utvalg til gruppeutstilling.
Det med hytta er jo såklart ganske stort for det har hengt over meg siden den dagen pappa døde, men jeg orker ikke skrive mer om sorg og død, jeg orker ikke, detmåvelværeetgodttegn, detgikkbra, og nå er det bare resten av logistikken igjen, og vanligvis er jeg godt igang med søknadsskriving på denne tiden, men nå har jeg ikke begynt, ikkestressaidetheletatt, Jendor har sitt vanlige bestyr med skiftende årstider, det er greit at det er høst, men ikke tale om at man skal begynne å gå i en annen type klær, så det hender det er litt uenigheter der hjemme, men han har gått med på å begynne å gå med ull-lue om den er lysegrønn, så nå har jeg kjøpt garn, og jeg vet hvordan det går, han kommer til å nekte å bruke den også, selv om jeg syr inn fleecefor, og i morgen må vi på den andre hytta og redde båten, det er litt enklere å komme seg dit da, man kan kjøre dit, men det må gjøres, og blir det tid på slutten av dagen blir det pakking av kunstverk og sending og det var noe med noen plantelys som måtte kjøpes før mørket kommer og tar oss, det ytre mørket, det indre mørket tror jeg kommer til å bare rygge forskrekket tilbake når det ser hvor mye jeg har å gjøre og det er jo dumt, jeg kunne trengt en hjelpende hånd fra hvemsomhelst faktisk, nå gjelder det å ikke la seg handlingslamme og bare holde driven til ca åttende november så kan jeg synke ned i sofaen et par dager, men ikke for lenge for så er det et vevekurs som skal avholdes, tredve eller førti timer, og kulturell skolesekk og jul og deretter utstilling i Oslo, men sånn ca starten av mars, da kan jeg slappe av.
Hvis jeg husker hvordan man gjør det på det tidspunktet.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...