Fredag, ukeslutt

I går var jeg skikkelig sur for jeg var så sjaber og hele tallinnsturen som jeg hadde gleda meg sånn til hadde gått i vasken, og jeg ville på jobb, og jeg kjeda meg så enormt og klarte ingenting.
I dag sitter jeg her og piper og  nyser og ser på serier. Alt er bedre når man orker litt. Hva er greia med at man faktisk har energi til å kjede seg når man ikke har energi til å verken lese eller se på tv? Hva tenkte man der? Det må være en feilkonstruksjon. Fint om det kunne blitt ordna opp i ved neste oppdatering.

Jeg prøver å ta tak i litt småsaker på jobb fra sofaen, det er ikke så effektivt.
Mandag folkens, Da er det ny uke.

3 kommentarer:

Livet, døden, kjærligheten og bamsemums sa...

Det der med å kjede seg og ikke orke noe, det har jeg fundert Mye på siste uka! Og hvorfor tenker jeg ikke på støvsuging eller å rydde bokhyller når jeg kan !?

frk. Figenschou sa...

Er du sikker på at du ikke tenker bittelitt på det?

Livet, døden, kjærligheten og bamsemums sa...

Ok, tenker på det. Tenker. Utsetter.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...