Jaha åkei

Nå er Jendor syk. Først tenkte jeg JEG FÅR JO ALDRI JOBBET men så kom jeg på at jeg skulle jo uansett klippe meg &altdetder i dag så jeg hadde ikke tenkt å jobbe. 
Og jeg er heller ikke helt frisk. Det går framover men ikke med stormskritt. Jeg er mest lei, jeg vil ut og måke snø og ut og gå men det er bare så vidt jeg orker og det kryper i alle muskler av stillesitting. 

I natt våknet jeg av at Jendor var så kokvarm og urolig. Han hadde kommet inn og lagt seg hos oss og avogtil går jeg da og legger meg i hans seng, særlig om det snorkes i vår seng, og det var da også planen, hvilket jeg informerte the Stig om, men så sa bare alle mine morsinstinkter at jeg mått bli hos det kokvarme barnet, man forlater ikke et sykt barn, hvilket førte til at jeg våknet gjennom natten av at ungen var urolig og av at the Stig rev av meg hele dyna for å legge den over Jendor, ettesom the Stig trodde jeg var i et annet rom og ikke under den dyna, og jeg fikk liksom ikke formidlet mine endrede planer heller ettersom jeg var jo så TRØTT, og det er jeg hvertfall nå, omenn nyklippet i det minste. 

Jeg håper the Bairn er friskt i morgen, jeg håper jeg er frsk i morgen, jeg håper det blir jobbing og fremdrift fremover, eventuelt total zenaktig ro over mangelen på utført arbeid.
Og litt mindre maur i musklene.

Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...