Det er fredag, og som vi alle har gått og ventet på: jeg har vasket håret

Jeg tenkte at sveisen kanskje skulle legge seg litt. Det gjorde den da også.
Men jeg hadde (en kanskje virkelighetsfjern, greit) ide om at jeg plutselig skulle stå der med en elegant sveis, min indre drømmefrisyre, sånn der plutselig av seg selv. Eller ikke av seg selv, men om jeg dro litt i håret mens det tørket. Da ville det kanskje bli litt sånn der rolig og stilig.
Sånn var det ikke. Det var mer sånn at ballen nå så ut som....ja, som en punktert ball da. Det er kanskje ikke det beste utgangspunktet for en hårsveis.

Så elegant drømmefrisyre går ut, og ball består. Den var heldigvis ikke så vanskelig å pumpe opp. Det var bare å riste litt på hodet.
Det er kanskje uansett bare å innse at elegant drømmefrisyre ikke er forenelig med maoistlutheraner.

Sånn, da var det slutt på rosabloggingen.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...