pink is the new black

Det er helt klart at håret klarte seg best med hjelp av Profesjonelle. Nå ser et ut som det alltid gjør, litt hjelpesløst, men i kortere variant. Og det irriterer meg litt, for er det noe jeg ikke er, så er det hjelpeløs. Men kanskje er det like greit å ikke spille ut alle kortene med en gang. For å si det sånn.

Men likevel. Det hadde ikke vært plagsomt å være fin på håret, sånn på hverdager.

Har du sett, der ble det rosablogging igjen.
Eller det var litt urettferdig. Om Påskeharen, for ekesmpel, hadde skrevet om håret sitt, eller skjegget fordensagsskyld, hadde det vel neppe vært hverken rosablogging eller lyseblåblogging. Men har man et frk foran navnet sitt må man straks skjemmes litt om man bruker for mye tid på hår. Iallefall om man er ualminnelig hjelpesløs.
Og litt opptatt av at det er sånn man er.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Helt i orden. Selv har jeg husmorblogga i dag.

frk. Figenschou sa...

ja, vi går til hundene.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...