....fåsebilde

I dag jobber jeg i garasjen. Med fryktelig viktige ting. Og vanlige, ueksotiske.
Så da etterkommer jeg gårsdagens fåsebilde. Ikke så spektakulært, men bilde er bilde.

 dødssøt




 dødsdømt. hadde ikke jeg hørt krafsingen.




ea med sine. Bokk bokk bokk. På vill flukt fra fotograf Lettpåtå.


De der nisedelfinspringerne tok jeg ikke bilde av, det kom jeg rett og slett ikke på. Istedet sto jeg nede i fjæra og så på dem og spiste middagen min så fort at jeg ble kvalm. Jeg var for opptatt av danseshowet til å legge merke til at jeg spiste hele middagen min på 25 sekunder. Jeg ble vel litt oppglødd.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...