Mot Nooooord!

Og da får jeg så lyst å si bestandig: FOR nord!
Det var en rapport regjeringa publiserte for en ti-femten års tid siden og da var det noen som publiserte en motrapport.

Men som alltid når jeg er nordnord (HJEMMEhjemme) (HERder) blir det nok litt mindre bloggings.
"-27 i dag. Dårlig service på butikken. Bla bla bla." Ueksotisk og vanskelig med blogginspirasjonen.
Svenskene finner på så mye mer. Eller, hjemme er jeg i slekt med alle og kan ikke blogge om dem.  For da blir de sure. Svenskene er stort sett fremmedfolk. Men nå- farvel hejdå!

Men det blir bra med språkvask!

Men jeg må slutte å begynne så mange setninger med men.

nemlig
menlig

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...