for døve ører (HEI! SAMSUNG!)

Hm. Jeg har ikke fått noen mailer fra Samsung der de bønnfaller meg om å ta i mot en sånn s6/edge- telefon som jeg skal teste mot min legendariske datakarma. Jeg har sjekket spamfilteret og alt.
Jeg synes jo absolutt det de kaller sitt nye flaggskip burde foræres meg.
Men ikke så mye som en jolle har jeg blitt tilbudt.

Feiginger.

Jeg har jo den gamle da, men den er delvis offer for min legendariske datakarma, delvis for en snubbel i laderen, og veldig offer for alle nye og ubrukelige programmer Samsung instisterer på å installere hver gang jeg oppdaterer. Nå er den, stakkars, full av programmer jeg hverken har plass til eller kan avinstallere. Det går treeeeeegt.
FÅ NY!
sier jeg jo.

Men ingen hører.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...