Samtale mellom meg og min mor på chat

(Jeg ANER ikke hvorfor det ser ut som det gjør plutselig. Henviser til innholdet fremfor formen.)

mamma:     Fila det.
jeg:             leifa hoi
jeg:  ka vi snakke slagsspråk?
mamma:   Fixa
mamma:   Den der nye mobilen liker ikke at æ blande mæ inn når meldinger skrives.
jeg:   min å. æ sendte ei melding til snekkern som har lydisolert om han va heftig
jeg:    eller ferdig, som æ hadde hadd løst å skriv
jeg:    litt som når du ikke kjente snekkern igjen med klær på, du vet.*
mamma: Hei hei
jeg:     ja heihei
mamma:   Han gjorde det igjen. HE He



*da vi pussa opp huset en gang, møtte mamma snekkeren (og hans kone) nede i byen. Hun holdt på å gå rett forbi uten å hilse, for han hadde solbriller på, som gjorde at hun først ikke kjente ham igjen. Dette skulle mamma forklare da hun hilste litt sånn forsinket, men istedet for å si "solbriller", valgte hun det snarlike ordet "klær".

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...