....sveeeerje

Solskinn er dårlig tegnevær.
For da får jeg sola i øynene. Man kan jo tegne med caps, da.

Jeg forsøker å si opp det der ateljeet i Stockholm. Jeg har utsatt og utsatt det, for, eh, det er så lang oppsigelsestid.
Ja, jeg vet. Men når det likevel er seks måneders oppsigelse blir det liksom for seint uansett når man gjør det.
Og nå holdt det på å bli for seint igjen. Tidlig i april sendte jeg en mail til den adressen som står oppført under ateliersaker.
Og fikk såklart aldri svar. (Derimot fikk jeg atter en gang purring på en regning jeg har betalt, og atter en gang sendte jeg mail med vedlegg som viser akkurat hvor betalt den er, og jeg har ikke hørt noe om at det er greit, så jeg venter vel egentlig bare på neste purring.)
Uansett. Hørte ingenting om hvordan man sier opp ateljeet, men jeg fikk en mail om det nye styret, og der sto det hvem som er ansvarlig, så jeg sendte en oppsigelse til vedkommende for nå er det jo nesten neste måned igjen. Og fikk til svar at "den er det Malin som skal ha." Malin?! Hvilken Malin? Malin Vanligste Navnet i Sverige-Malin? Og hvordan skulle jeg visst det? Og hvem er hun? Forsåvidt fikk jeg et ganske oppklarende svar på akkurat det spørsmålet, så nå har Malin fått oppsigelsen.
Og som jeg venter i spenning.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...