Nå, da, og snart.

Har levert tre bilder til en utstilling nå på morgenen. Som er snart. (Utstillingen, ikke morgenen, den var i sted.) De bildene har stått hjemme så lenge etter at de kom fra rammemakeren at jeg har fått tittet både godt og nøye på dem og overbevist meg om at det er drit, og iallefall det ene må ut. Kuratoren var ikke enig men han var enig i at de tre ikke bør henge sammen. Da ble det litt bedre i meg. Det er fælt å vise sånt man ikke er fornøyd med. Nå er jeg mer fornøyd. Hvis jeg har noen lesere som befinner seg i Stockholm, så henger det to eller tre bilder på Gallri Riis fra 21. mai til 23. juni. Løp og kjøp. Hjelp, jeg må jo finne på en pris! Det hadde jeg jo helt glemt. Fanes. Det er nesten like vanskelig som titler.
Bajs.

Vel, når nå det er unnagjort så skal vi komme oss hjem igjen. Få jobba litt der også. Forhåpentligvis få sett på et hus selv om megleren ikke svarer på forespørsler om det heller. Så får vi se. Det blir nok en improvisert sommer.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...