Sommer, kontordag, ikkehus.

Vi har lekt sommer i helgen. Det vil si, været har vært helt med på leken, men det føles likevel litt uvirkelig å gå i inneklær ute, og snart skal vi hjem til fem grader og nordavind, så noen permanent tilstand er det ikke. Men arti læll. Og så hadde jeg en så vanvittig effektiv kontordag etterpå der det bare fløy ut selvangivelser og søknader og underskrevne avtaler og telefoner inn og ut så jeg jobbet en hel dag på en halv dag og tok en halvdag fri. Som man gjør pås ommeren. (Gjør man?)

Forsøkte å få tak i prospektet på et hus for et par uker siden. Halvannen. Fik til svar fra megleren at ja, de hadde fått flere tilbakemeldinger på at programvaren ikke virket. Jeg vet ikke hvilken programvare det er snakk om, for jeg trykket på send mail til megleren og be om prospektet- knappen på Finn, og det var svaret jeg fikk, men noe prospekt har jeg fortsatt ikke sett og med et så uhett boligmarked som det er i Kjarkassness for tiden, ville jeg hengt litt mer på potensielle kjøpere enn det der. Det er så man får lyst til å sende en sms til hun som betaler megleren for dette.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fikk kjøpt hus rimeligere fordi selger ville bli kvitt megler. Megler hadde nemlig ikke tid i boka si til å ta i mot bud og selge hus.

frk. Figenschou sa...

Men penger skal de ha! Nei, dette er rart.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...