Jeg holdt på å skrive et innlegg om at jeg ikke får sove, men jedorias, når ble dette min personlige helsedagbok?? Hvert og annenhvert innlegg jeg har starta på her har handla om hodepine og kjevemuskler og ramling i trappa og derfor har jeg ikke fått lagt ut innlegg på en stund. For jeg tenker plutselig Hæ??? Nei ærlig talt!!! og så skriver jeg ikke mer om det.
Det går jo ikke bare i hodepine. Det går også i vevekurs og finvær og Jendor. For eksempel.

Men jeg er litt trøtt. Og da er det ikke så lett å samle tankene til et fornuftig bloginnlegg. Jeg klarer ikke engang å komme på en overskrift til dette innlegget. Det kommer, det kommer!
Nei, ikke overskriften altså. Den bare driter jeg i. De der fornuftige artige ordentlige blogginnleggene. Uten skrivefeil. De kommer.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...