Jøss.

Jeg er på vei inn i søknadsmodusboblen. Søknadsboblemodus.
Om en måned skal alt være levert. Og jeg tenker at fader da, at vi ikke kan levere i april som i Sverige, for mars er en dritmåned uansett, mens september/oktober er så fin, jeg skulle heller dratt på tur. Men nå skal jeg ikke det. Jeg skal sitte inne. Og si noe om hva jeg har gjort og hva jeg vil gjøre og BLA BLA BLA PINNER STREKER GI MEG PENGER PLIS OK HADEBRA.
Og så har jeg grudd litt, for hva skal jeg skrive om? Jeg har jo ikke gjort noe dette siste året. Jeg har vært sliten og lei og Strevd med Arbeidsmoralen.

I dag åpnet jeg omsider skuffene i tegnearkivet mitt for å få en oversikt og legge en plan over hvordan jeg skal få mitt skrinne utvalg til å framstå som noe med potensiale i det minste
og
fader da!
Så mye bra!
Når gjorde jeg dette?
Jeg kan i og for seg huske å ha tegnet hver tegning når jeg ser den. Men det er så mange? Og det er så mange middels-til-dårlige også, for et omfang? Høh! Jeg sier igjen: når gjorde jeg dette?

Jeg har satt opp to bord på atelieret som jeg hadde tenkt å legge tegningene utover, litt sånn to-og to og i andre konstellasjoner, men øh. Det er tyve gang for mange tegninger til at den planen skal fungere. Det blir bare stabler. Jeg må tenke litt om.
Det var en fin overraskelse







Ps.
Samene, derimot, overrasker ikke. Men det er greit.



Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...