hurr, hurr

Siden sist har jeg hatt et lite datakræsj.
Det er så upraktisk med sånne datakræsj. Alle bare: "håper du hadde backup!" og selvfølgelig har jeg backup, men jeg har altså ingen steder å laste opp den backupen på, for jeg har ikke datamaskin!
Men det jeg har oppdaget er at nå som jeg alltid må svare NEI det går ikke, når folk spør om jeg kan sende ditt, skrive datt, osv, så gjør de det bare selv. Så jeg lurer litt på om jeg skal la være å fortelle noen at maskinen er oppe og går igjen.
Jeg skal ikke fortelle i detalj om hvordan den gikk gaiken og deretter ble gjenopplivet, for er det noe som er kjedeligere enn å høre om andres drømmer så er det å høre om andres dataproblemer. Men Elkjøp var involvert i gjenopplivingen, så hurra for forbrukerkjøpsloven. Eh, og Elkjøp.





Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...