Kjør på, kjør på, brems opp!

Jeg leste ikke et innlegg på ett eller annet nyhetsbasert nettsted, som handlet om at man ikke må si sliten. Det er IKKE lov. Ettersom jeg ikke leste det vet jeg ikke hvorfor, og har derfor tenkt å øse av mine oppfatninger om hvorfor. Kanskje fordi det er så lett å ty til? Ååååh, jeg er så sliten! Nei, men må heller gå til det underliggende problemet!
Jeg føler at mitt underliggende problem faktisk er at jeg er så jævla sliten! Det har vært så mye! Og det slutter aldri! Jeg er rett og slett sliten! Ta den, person som har skrevet innlegg jeg ikke har lest!

I desember skal jeg og Jendor til Oslo en tur, litt besøk og litt jobb, og etter det skal jeg ta juleferie. Det blir ganske tidlig. Det føles som luksus, lemfeldighet&latskap, men jeg tror det er nødvendig. Jeg tror det er lurt. Jeg får tenke på det som en investering i fremtiden.



Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...