luleÅ

der er jeg nå. På et litt for dyrt hotell som ikke hadde åpent svømmebasseng, men med tre glutenfri øl jeg raska med meg i Ivalo, de heter mongoza the exotic beer og ser ut som ananasforkostblanding på etiketten, jeg er skeptisk, men glad for, jah, glutenfri øl!

Når man kjører fra Kirkeneset og sørover kommer man forbi alle stedene der folk kommer fra. Alle de stedene folk forlot når det var for lite mat. Dolonen, Dørmenen, Seipajærvi, Gønges, Randa,
Losoa- bare at her i Finland (øh, der, jeg er jo i Luleå nå) har de beholdt den finske stavemåten, og det må jo være greit. (Törmänen, Luusua osv. Ok. Men man skjønner hvor de startet)

Jeg tviler vel på at det blir så mye blogging framover. Jeg skal på en liten ferie.

edit: glutenfri øl: nesten som vanlig øl!

1 kommentar:

Tenkerbell sa...

Det har ingenting med verken Luleå eller glutenfritt øl å gjør, men sånn apropos tjelden og idiotien hannes:
http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article5648008.ece?start=27

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...