prosjektet

Jeg og en kompis jobber med et prosjekt der vi ser på lure løsninger.
De trenger ikke være så kjempelure heller.
Jeg tenker på det som min desigtradisjon.
Altså, alt det der som har oppstått når folk tenker, fanes, æ sku hadd ei trapp/knaggrekka/tørkestativ/lavvoraia/dørstopper/varmtvannstank akkurat hær.
Og så lager man det sjøl. Av det man har for hånden og den kunnskapen man har i hodet eller har en mistanke om at naboen har i hodet.
Det trenger ikke være store kompliserte ting heller, det kan være gulvskrubben man presser under dørbladet for å improvisere dørstopper.

Nå lager vi en utstilling om disse tingene, som vi har vært rundt og prata med folk om, og tatt bilder av.
Det blir bra.

7 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Kor skal den her utstilling vær og når?

Tenkerbell sa...

Når = les: katti :)

frk. Figenschou sa...

fra oktober på veldig mange plasser rundt om. Ikke tønsberg tror jeg.

Anonym sa...

så kult! rogaland?

frk. Figenschou sa...

mnja, har du tips til et sted som kanskje vil stille ut noe sånt?
:)

Anonym sa...

Stavanger har vel masse plassar...kan sjekka med någen så kunste litt...

Uora sa...

Lurt projekt! :-))

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...