Og så jeg som var så flink til å oppdatere

Dagene går mest til jobbing i en fin, men kald og rå låve. Frysing og jobbing. Jeg jobber i varmedress (sommer, Finnmark) siden jeg ikke vil ha reprise på fjorårets sommer som var fire uker med skral, skral, skral på grunn av lungebetennings på grunn av kaldt verksted, og så en åtte til seks nye påfølgende forkjølelser.
Fy faen det var en kjip sommer altså. Jeg stryker den, den får ikke være med.
Jeg kommer nok til å ha dette prosjektet hengende over meg denne sommeren, og det angrer jeg på, men ferie skal jeg ha. På mandag, faktisk.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Varmedress...ja ja...God ferie på mandag, da.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...